Ondersteunen

U kunt het werk in Mozambique op diverse manieren ondersteunen, o.a. door gebed, donaties en middelen. Daarnaast bent u als vrijwilliger van harte welkom om voor korte of langere tijd mee te werken in Mozambique.

Gebed

Gebed is essentieel voor het werk dat hier in Nederland en in Mozambique wordt gedaan. Het kost u alleen wat tijd, maar heeft een grote uitwerking.

Donaties

Als u het werk in Mozambique wilt ondersteunen met een donatie, kunt u dit overmaken op rekeningnummer NL14RABO 0132503646 t.n.v. stichting Kliniek Zavora Mozambique. Zelfs met een kleine donatie kunnen vaak grote dingen worden gedaan in Mozambique. Uw donaties worden zeer gewaardeerd en komen in zijn geheel ten goede van het werk in de kliniek.

Wat wij ontvangen uit harten van mensen komt uit de grote portemonnee van God

Middelen

Voor het schenken van medische hulpmiddelen en apparatuur verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Het is vaak goedkoper om de medische hulpmiddelen en apparatuur in Mozambique zelf aan te schaffen in verband met hoge transportkosten vanuit Nederland.

Er is altijd behoefte aan: verbandmiddelen, latex handschoentjes, luiers, enz.

Vrijwilliger

Als u voor korte of langere tijd als vrijwilliger wilt meewerken in en rond de kliniek in Mozambique, wordt dit zeer op prijs gesteld. Neemt u hiervoor contact met ons op, zodat wij e.e.a. met u kunnen doorspreken.